Hotline + 45 90 13 00 11 (kr. 2,00/min.)

Kontakt os

Hjem Nyheder Din GLS

Pakke-Shop FAQ

Spørgsmål & svar

Er det rigtigt, at man kan se, hvor langt ens pakke er kommet på internettet?
Ja, det er meget nemt. Du går ind på vores hjemmeside www.pakke-shop.dk og indtaster det løbenummer, som står på din kvittering. Vi scanner alle pakker flere gange under
transport, så pakken kan følges hele vejen frem til modtageren.

Kan man sende vin og spiritus, f.eks. som gaver?
Ja, forudsat flaskerne er indpakket i formstøbt emballage.

Er der grænser for pakkens vægt?
Ja, den må max. veje 20 kg.

I leverer fra dag til dag i Danmark. Hvor lang tid tager det ude i Europa?
Resten af Europa har en leveringstid på mellem 48 og 72 timer.

Kan man sende eksprespakker fra Pakke-Shoppen?
Nej, desværre.

Hvorfor skal man betale efter pakkens størrelse?
Det er simpelthen den nemmeste og mest gennemskuelige måde., fremfor en masse mærkelige regler.

Er pakkerne forsikrede?
Ja, alle pakker er forsikrede for en sum på kr. 4.500,-

Hvad sker der, hvis pakkens modtager ikke er hjemme?
Så lægger vores chauffør en seddel i postkassen og modtager skal ringe til det telefonnummer, der står på sedlen (adviseringen). Så aftaler vi nyt et leveringstidspunkt, hvor der er nogen hjemme, eller også kan vi levere et andet sted, f.eks. på arbejdspladsen.

Kan man sende pakker med opkrævning?

Nej, det kan vi desværre ikke påtage os.

Hvor store pakker kan man sende?
Pakker op til 2 meters længde er velkomne i Pakke-Shoppen.

Hvad menes med ”forsvarlig emballage”?
Alle pakkerne skal jo sorteres og håndteres, så de skal være forsvarligt indpakket. Det kan f.eks. være i kraftigt, brunt papir eller en papkasse, solidt lukket med tape eller snor. Husk i øvrigt altid at skrive modtagerens navn og adresse tydeligt.

Kan man sende kontanter eller taletidskort?
Ja, men der er ingen erstatning, hvis de forsvinder.

Hvad med pakker udenfor Europa?
Pakke-Shoppen dækker kun Europa.

Har I testet Pakke-Shop konceptet?
Ja, det fungerer fint i syv europæiske lande. F.eks. har vi 3.200 butikker alene i Tyskland.

Hvor kan man få flere oplysninger?
Du er altid velkommen til at ringe til vores privatkundeservice på tlf. 90 13 00 11 (kr. 2,00/min.)

 

 

Fordele

Undtagelser